ACER و ARB برای درمان بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ACER و ARB برای درمان بیماری های کلیوی

در درمانگاه، ACER و ARB داروهای رایج برای درمان بیماری کلیوی هستند، اما تعداد کمی از مردم می دانند چگونه کار می کنند، در بر داشت زیر من به شما چیزی در مورد آن بگویید، امیدوار است که می تواند به شما کمک کند.
ACEI می توانید تولید آنژیوتانسین مهار، القاء گسترش عروق وابران و گسترش عروق inferent، گسترش عروق وابران بیشتر آشکار است. پس یک بار فشار و فشار فیلتراسیون در گلومرول به سطح پایین تر، در حالی که جریان خون افزایش حجم به سطح بالا، GFR خفیف کاهش خواهد یافت (50٪ -15٪). بنابراین ACEI می توانید "سه اوج" در گلومرول درست باشد.
ACER II (ARB) نیز کارکردی مشابه ACER، و آن را تا اثر کمتری بر GFR. با توجه به کاهش فشار فیلتراسیون موثر گلومرول، تابع انقباض ACER دوم به مزانژال سلول مسدود شده و نفوذپذیری غشاء فیلتراسیون گلومرولی، بهبود کردم، بنابراین ACER و ARB برای کاهش پروتئینوری مفید است. ACER و ARB اثر آشکار در کاهش پروتئینوری و به تعویق انداختن کاهش عملکرد کلیه در مرحله 3 و مرحله 4 از DN، بدون توجه به بیماران دارای فشار خون بالا یا نه. علاوه بر این، انالاپریل (5-20mg)، بنازپریل (5-20mg) و لوزارتان (50-100mg) نیز می توان برای کاهش پروتئینوری، بیمار فقط نیاز به یک بار از آنها برای هر روز.
در طول مصرف دارو، بیماران باید احتیاط از هیپرکالمی و کاهش عملکرد کلیه، لازم است به ویژه هنگامی که آن دسته از عوامل خطر، مانند تنگی سرخرگ کلیوی (تنگی به خصوص عروق کلیوی دو طرفه یا تنگی جدا شریان کلیوی) و عدم حجم خون موثر (بلند مدت و یا نرم افزار دوزهای زیادی از ادرار آور) وجود دارد.
در آغاز از 1 به 2 هفته درمان، بیماران باید عملکرد کلیه خود را به موقع تیک بزنید. اگر سوالی دارید بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: